برگزاری مسابقه نمایش عروسکی بچه ها و عروسک ها مقابل کرونا

برگزاری مسابقه نمایش عروسکی بچه ها و عروسک ها مقابل کرونا

به گزارش شهریار، موسی زارعی تصریح کرد: مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز در پی شیوع ویروس کروناو به منظور رعایت پرتکل های پیشگیرانه بهداشتی با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه خدمات می نماید.

وی، پر کردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط و سرگرمی درخانواده ها و پرورش ذوق واستعدادهنری کودکان را  از اهداف  برگزاری این مسابقه  در بستر فضای مجازی عنوان کرد.

زارعی افزود: این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت ماه  در فضای مجای برگزار میشود.

وی افزود: در این مسابقه، کودکان با عروسک هایی که در خانه دارند نمایش عروسکی اجرا می کنند و با ارسال فیلم این اجراها، در مسابقه شرکت می کنند. موضوع نمایش های عروسکی به طور کلی فعالیت هایی است که در این روزها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می گیرد.

مدیر فرهنگی ، هنری وتفریحی شهرداری تبریز گفت :برگزاری نمایشگاه مجازی  صنایع دستی خانگی ، نمایش عروسکی بچه ها و عروسک ها در مقابل کرونا  و مسابقه نقاشی هنرآموزان ومربیان مراکز فرهنگی  را در فضای مجازی   ازجمله برنامه هایی عنوان کرد که  توسط مدیریت فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان  در ماه مبارک رمضان انجام میشود.

موسی زارعی  با اشاره به اینکه  مراکز فرهنگی و خانه های سلامت بصورت مجازی آموزشهای خودرابه شهروندان انجام میدهند  افزود: در کنار برگزاری کلاس های آموزشی و توانمند سازی، دوره های مجازی روانشناسی و ارائه مشاوره های سلامت  نیز به همت مربیان واحد فرهنگی و اجتماعی مناطق برگزار می شود.

وی افزود: شهروندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگی  در حال برگزاری و استفاده از کلاس‌ها و برنامه هایی  که به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، می‌توانند  با فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود تماس بگیرید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات