سال گذشته در سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به 449 پیام مردمی پاسخ داده شد

سال گذشته در سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به 449 پیام مردمی پاسخ داده شد

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی افزود: سامانه 137 شهرداری قزوین یکی از راه های ارتباطی شهروندان با شهرداری و اطلاع رسانی مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 449 مورد تماس تلفنی از سوی شهروندان مبنی بر زیباسازی شهر با سامانه 137 شهرداری قزوین حاصل شده که سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با بررسی های لازم تمام این درخواست ها را در دستور کار قرار داده و برای هر یک متناسب با شرایط موجود و زمان مورد نیاز، برنامه ریزی و پاسخ دهی صورت گرفته است.

این مسئول بیان کرد:  از این تعداد 176 مورد در خصوص تابلوهای معابر بوده که به آن ها رسیدگی و به بیشتر آن ها پاسخ داده شده است.

قاسمی ادامه داد: 14 تماس نیز درخصوص پاکسازی دیوارنویسی های سطح شهر بوده که به آن ها رسیدگی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: 54 مورد از این تماس ها و درخواست های مردمی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، رسیدگی به آن ها زمانبر است که در دست اقدام بوده و سازمان در تلاش است درکوتاه ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ داده و رسیدگی کند.

این مدیر شهری یادآور شد: بخشی دیگری از این تماس ها نیز مربوط به جمع آوری زوائد بصری از جمله استند، تابلو، داربست و غیره بوده که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به آن ها رسیدگی و جمع آوری شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات