معابر و اماکن پرتردد شهر قزوین گندزدایی می شود

معابر و اماکن پرتردد شهر قزوین گندزدایی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ امینی گفت: پیرو شرح وظایف ابلاغی ستاد سلامت شهر قزوین، عملیات گندزدایی معابر و اماکن پرتردد سطح شهر و نواحی منفصل شهری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از این ویروس انجام شد و این اقدام تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اهمیت گندزدایی معابر،سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین کارهای موثری را انجام داده که از جمله آن میتوان به گندزدایی مستمر معابر، ادارات، اماکن پرتردد و همچنین شستشوی انهار و مخازن سطح شهر اشاره کرد.

امینی در ادامه تشریح کرد :خیابان های امام خمینی و شهدا، بازار قزوین و بازارچه شهدا به طور روزانه شستشو و گند زدایی می شود.

وی اضافه کرد: روزبازارهای زیر نظر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین و میادین خشکبار و تره بار نیز به صورت مستمر گند زدایی می شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: این سازمان تمام امکانات و توانایی خود را در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به کار گرفته است.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: عملیات ضد عفونی کردن معابر و اماکن پرتردد سطح شهر تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا انجام خواهد شد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات