دور جدید شناسایی تخلفات ساختمانی

دور جدید شناسایی تخلفات ساختمانی

http://www.bananews.ir/با شروع فصل پاییز کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری دور جدیدی از رسیدگی به تخلفات ساختمانی را آغاز می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در سه ماهه سوم امسال، تخلفات ساختمان‌های تجاری بالای ۵۰ متر و ساختمان‌های مسکونی بالای ۲۰۰ متر زیر ذره بین کمیسیون ماده ۱۰۰ قرار می‌گیرند.

مدیر کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور شفافیت و هم‌افزایی ساخت و سازهای شهری، سامانه جدیدی با تغییر رویکرد سیستمی‌ راه‌اندازی شده است.

به گزارش بنانیوز به نقل از «تهران سما» غلامرضا نگهبان در توضیح چگونگی روند کار این سامانه اظهارکرد: در سیستم جدید کلیه اطلاعات مربوط به گردش کار پرونده‌ها و... در شهرداری تهران در هر جای دنیا قابل مشاهده توسط کاربران است.

او افزود: در سیستم جدید، شفافیت عملکرد مناطق به خصوص ۱۲۳ ناحیه شهر تهران به وضوح قابل مشاهده است و امکان دسترسی به این سیستم برای همه رده‌های شهرداری به سطح رده تعریف شده وجود دارد و همزمان که شهروند در دفاتر خدمات الکترونیک دفاعیه‌اش را تحویل می‌دهد بلافاصله به طور سیستمی‌پرونده به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: مسوولان شهرسازی باید تمام اطلاعات پرونده‌ها را اسکن کنند و اگر پرونده‌ای به ماده صد ارسال می‌شود قبل از اینکه به تخلفات ساختمانی آن رسیدگی شود ابتدا به تخلفات مهندسین ناظر و کارکنان شهرداری مربوطه رسیدگی می‌شود.

 

 

    نظرات