آپارتمان‌هایی در شمال تهران با قیمت‌های مرکز

آپارتمان‌هایی در شمال تهران با قیمت‌های مرکز

http://www.bananews.ir/بازار پیش‌فروش آپارتمان در تهران شرایطی را فراهم کرده تا در مناطقی از شمال شهر بتوان واحدهایی با قیمت‌هایی که بیشتر به نرخ‌های آپارتمان‌های مرکز شهر شباهت دارد، خریداری کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هر چند در شرایط کنونی، پیش‌خرید مسکن به علت عدم اجرای قانون مصوب مجلس، با ریسک‌های خاص خود همراه است، اما در صورت رعایت آداب پیش‌خرید و تحقیقات کافی، بهترین استفاده ریالی را می‌توان از پروژه‌های پیش‌فروش برد.

قبل از پیش‌خرید کافی است مشخصات پروژه را از شهرداری منطقه استعلام کنید تا نسبت به صحت و قانونی بودن پروژه اطمینان حاصل کنید. در این میان باید دنبال پروانه ساختمانی و اینکه پیش‌فروشنده سازنده آن پروژه محسوب می‌شود، باشید.

در حال حاضر در مناطقی همچون سعادت‌آباد، نیاوران، فرمانیه، دارآباد و دیگر محله‌های شمالی تهران، ساختمان‌های در حال ساختی برای پیش‌فروش عرضه شده که قیمت آنها حدود متری ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان ارزان‌تر از واحدهای آماده موجود در این مناطق است.

بازار پیش‌فروش در شمال تهران به علت متراژ بالای ۱۲۰ متری واحدها و همچنین تجهیزات لوکس آنها برای دهک‌های بالای جامعه کاربرد دارد که البته ارزش معامله این واحدها نیز نیازمند داشتن پول بدون استفاده از جانب پیش‌خریدار است.

پیش‌فروشنده‌ها معمولا ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت کل واحد را در زمان عقد قرارداد پیش‌فروش، مطالبه می‌کنند.

نمونه‌ای از این پیش‌فروش‌ها که در سامانه ایران‌فایل معرفی شده به یک واحد مسکونی در محله دربند اختصاص دارد که هر متر مربع آن با قیمت ۳ میلیون تومان برای پیش‌خرید معرفی شده است.

در محله دارآباد یک واحد ۸۰ متر مربعی با قیمت متری ۵/۲ میلیون تومان برای پیش‌خرید عرضه شده است.

همچنین در سعادت‌آباد یک واحد ۱۰۰ متری با قیمت متری ۳ میلیون تومان در ایران‌فایل برای پیش‌فروش ارائه شده است.

سازنده یک مجتمع مسکونی در منطقه پاسداران واحدهای ۱۰۰ متری را با قیمت متری دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه کرده است.

منبع: www.iranfile.ir

 

    نظرات