شهردار یزد تأکید کرد: درک...

شهردار شهر جهانی یزد به مناسبت سالروز شهادت آیت ا... صدوقی (ره)، شهادت را دلیل به ثمر نشستن انقلاب اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم ویژگی های شهید صدوقی (ره) را درک کنیم و در راه خدمت بهتر به مردم از آنها بهره ببریم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در سالروز شهادت آیت ا... شیخ محمد صدوقی (ره)، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همچنین شهدای اسلام و انقلاب گفت: همین خون ها و شهادت ها بوده که  باعث شده، ما الان ثمره انقلاب اسلامی را بعد از چهل و اندی سال  شاهد باشیم.

شهردار یزد که در صحن شورای اسلامی شهر سخن می گفت: اظهار امیدواری کرد، بتوانیم ویژگی های شهید صدوقی (ره) را درک کنیم و در راه خدمت بهتر و مناسب تر به مردم، از آنها بهره ببریم.

وی خاطر نشان نمود: ما به عنوان جوانان نسل اول انقلاب، این بزرگان را بیشتر بر اساس خاطرات و مکتوباتی که خوانده ایم می شناسیم و فرصت درک این بزرگواران را از نزدیک نداشته ایم.

عزیزی به بیان خاطره روز شهادت آیت ا... صدوقی (ره) و حضور در مسجد ملا اسماعیل پرداخت و اذعان داشت که از نزدیک شاهد آن واقعه بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، حجت الاسلام و المسلمین زکریا اخلاقی و فرماندار یزد به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سومین شهید محراب در شورای اسلامی شهر یزد حضور داشتند.

شهید آیت ا... شیخ محمد صدوقی(ره)، سومین شهید محراب، نماینده امام و امام جمعه یزد بود که عبادتگاه جمعه های یزد را با نور خویش منور می ساخت.

او در روز جمعه دهم رمضان 1402  هـ. ق، مطابق با یازدهم تیرماه 1361 هـ . ش پس از اقامه نماز جمعه در مسجد ملا اسماعیل یزد به دست منافقان به شهادت رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات