خاموشی ناشی از بارندگی و طوفان هرمزگان در کمترین زمان رفع شد

خاموشی ناشی از بارندگی و طوفان هرمزگان در کمترین زمان رفع شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا رنجبر" گفت: در پی بارندگی همراه با وزش باد شدید در استان برخی تاسیسات و شبکه‌های برق‌رسانی دچار آسیب شدید شد که با تلاش کارکنان این شرکت، خاموشی‌ها رفع و برق این مناطق به حالت پایدار بازگشت.
وی میزان خسارت وارد شده را 59 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این بارندگی 21 پایه شبکه برق‌رسانی در محدوده ناحیه یک بندرعباس، 47 پایه در بندرلنگه، 3 پایه در جزیره قشم و یک پایه در جزیره هنگام دچار آسیب شد، ضمن اینکه در منطقه سرخون بندرعباس 17 نقطه دچار سیم پارگی شد که با تلاش کارکنان اتفاقات و عملیات برق شبکه‌های آسیب دیده بازسازی و برق این مناطق مجددا وصل شد.
رنجبر اضافه کرد: به علت خروج پست فوق توزیع قشم و پاره شدن سیم‌های برق، برخی مناطق جزیره دچار خاموشی شدند که با رفع خسارت، این مناطق کمتر از یک ساعت برق‌دار شدند.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان یادآور شد: در منطقه غرب استان بیشترین خسارت در روستای حسینه بود که با تلاش بی‌وقفه کارکنان حوزه عملیاتی این منطقه و همکاری دهیاری این روستا برق این مناطق در کمتر از 12 ساعت وصل شد.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به‌رغم گستردگی خسارت به شبکه و تاسیسات و همچنین پراکنده بودن مناطق آسیب دیده، شاهد عملیات جهادی پرسنل پرتلاش شرکت و رفع خاموشی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن بودیم.
وی در ادامه گفت: در جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک نیز برخی تاسیسات برق بر اثر طوفان دچار آسیب شدند که با رفع خسارت، در کمتر از 30 دقیقه برق این جزایر به حالت پایدار بازگشت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات