امضای تفاهم‌نامه همکاری میان توزیع برق و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در زمینه مصرف بهینه برق

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان توزیع برق و جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در زمینه مصرف بهینه برق

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بر اساس این تفاهم‌نامه، کشاورزان در ازای 4 ساعت صرفه‌جویی در مصرف برق، از 20 ساعت برق رایگان در شبانه روز برخوردار خواهند شد.
"مجید فرهزاد" مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه سهم مصرف برق کشاورزی در استان 38 در صد است، گفت: در راستای کاهش پیک بار مصرف برق، برنامه‌های تشویقی این شرکت در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه کشاورزی آغاز شده است و مشترکان کشاورزی می‌توانند با مراجعه به امور برق شهرستان محل سکونت خود و امضای تفاهم‌نامه از مزایای این طرح‌ها برخوردار شوند.
وی در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که از تعداد 6900 مشترک برق حوزه کشاورزی، اکثریت در طرح‌های مدیریت مصرف، مشارکت خواهند کرد و با عدم رعایت سهمیه مدیریت مصرف برق در استان، به ناچار اعمال خاموشی‌های اضطراری مطرح خواهد شد.
"ذبیح‌الله غریب" رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری نیز با استقبال از برنامه‌های تشویقی شرکت توزیع برق در حوزه کشاورزی گفت: این برنامه‌ها دارای ظرفیت بسیار خوبی است که هم منافع ملی دارد و هم برای کشاوزران سودمند است و از جهتی نیز زمینه آرامش در جامعه در زمان پیک بار مصرف برق را فراهم خواهد کرد.
وی در ادامه از همه کشاورزان دعوت کرد برای بهره‌مندی از مزایای این طرح‌ها به شرکت توزیع برق مراجعه و نسبت به امضای تفاهم‌نامه اقدام کنند.
گفتنی است در پایان این نشست، برق‌رسانی به چند پروژه بزرگ سازمان جهاد کشاورزی در سطح استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات