تهاتر 2200 میلیاردریال از بدهی‌‌های شهرداری مشهد  ...

تهاتر 2200 میلیاردریال از بدهی‌‌های شهرداری مشهد ...

تهاتر 2200 میلیاردریال از بدهی‌‌های شهرداری مشهد در سال 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدناصر احمدی در حاشیه دیدار با رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه در ساختار سازمانی این بانک، شهرداری‌ها نقش بسزایی دارند و نزدیک به 67 درصد سرمایه ثبتی بانک شهر متعلق به شهرداری‌های کلانشهرها، از جمله شهرداری مشهد است.

احمدی افزود: وظیفه و رسالت بانک شهر، تعامل با شهرداری‌ها برای کمک به ایجاد زیرساخت‌های شهر در حوزه‌های حمل‌ونقل، عمران و آبادانی است.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر زمانی که بانک نتواند مستقیما از نظر مالی به شهرداری کمک کند، با واسطه به پیمانکاران کمک می‌نماید.

سرپرست منطقه یک بانک شهر با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون تعامل خوبی بین مدیریت شهری مشهد و این بانک شکل گرفته است، افزود: تمامی نهادهای مالی و نظارتی می‌دانند که ارتباط بانک شهر با شهرداری و تفاهمنامه و قراردادها، همه در راستای کمک به شهرداری است و از سوی دیگر کمک به شهرداری به مثابه کمک به مردم است.

احمدی با اشاره به تهاتر 10 هزارمیلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری با بانک گردشگری، توسط بانک شهر در سال گذشته، تصریح کرد: شهرداری مشهد تنها شهرداری بوده که موفق شد از محل بند «و» تبصره 5 بخشی از بدهی‌های خود را مستهلک کند.

وی افزود: امیدواریم امسال هم بتوانیم 2200 میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری مشهد را تسویه کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات