مصوبات یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر شیراز

مصوبات یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر که با سخنرانی دکتر «حمید نادگران» رئیس دانشگاه شیراز به مناسبت هفته معلم آغاز شد با بیان دو نطق از سوی دکتر «ناصر مقیمی» رئیس کمیسیون‌ اقتصاد و سرمایه گذاری و دکتر «احمد تنوری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا ادامه یافت و با اعطای لوح تقدیر اعضای هیئت رئیسه به رئیس دانشگاه شیراز وارد مرحله بررسی دستورات جلسه شد .

نامه فرمانداري شهرستان شيراز مبني بر ايراد هيئت تطبيق مصوبات درخصوص دستورالعمل استقرار موقت مدارس غيردولتي و مهدكودک‌هاي شيراز در این جلسه بررسی و مقرر شد علاوه بر مکاتبه با فرمانداری جهت رفع ابهام مصوبه مذکور، صورتجلسه‌ای که به امضاء نماینده آموزش‌ و پرورش رسیده به فرمانداری ارسال شود .
لايحه شهرداري درخصوص آيين‌نامه اختصاص تنخواه گردان سفرهاي خارجي شهرداري شيراز، دیگر دستور این جلسه بود که به تصویب رسید.

نامه فرمانداري شهرستان شيراز مبني بر ايراد هيئت تطبيق مصوبات پرداخت حق الجلسات فوق العاده به اعضاي كميسيون‌هاي مناقصه و مزايده و حراج آيين‌نامه مالي شهرداري با رای موافق اعضا به تصویب رسید .

طرح يك فوريتي جمعي از اعضا مربوط به دستورالعمل اجرايي بندهاي 18،19،20 و 21 ماده 80 قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد به منظور بررسی در جلسه هم‌اندیشی از دستور کار خارج و در جلسه آتی صحن مورد بررسی قرار گیرد .

دستور کار دیگر جلسه یکصد و سی و دوم طرح کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز، درخصوص بررسی مصوبات کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی بود که به تصویب اعضا رسید و به این ترتیب با نامگذاري خيابان جديدالاحداث حد فاصل خيابان شهيد «فاطمي‌فر» و خيابان شهيد «گودرزي» به نام «مهدي حميدي شيرازي» و تغییر نام خيابان خدمت منشعب از بلوار ابوذر غفاری به نام شهيد «حسن صفرزاده» موافقت شد .

پایان خبر /

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات