پیشرفت 55 درصدی پروژه آبرسانی نمین و عنبران

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه نماینده مجری طرح آبرسانی به شهرهای نمین و عنبران از بخش های مختلف پروژه شامل بتن ریزی ایستگاه پمپاژ ۱۶۷ متر مکعبی و مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی و مسیر خط انتقال آب شرب نمین و عنبران بازدید به عمل آورد.

مهندس بهروز پورمهر در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اجرای باقیمانده عملیات اجرایی این پروژه، رعایت پروتکلهای بهداشتی و فردی برای نیروهای انسانی شاغل در کارگاه جهت جلوگیری از کرونا را ضروری دانست.

نماینده مجری طرح آبرسانی نمین و عنبران بر اهمیت اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: علی رغم شرایط کرونایی کشور و استان روند ادامه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی با جدیت تمام در حال انجام می باشد.

مهندس حسن کروبیان اظهار داشت: با اتمام 6.5 کیلومتر از خط انتقال آب این پروژه امسال در شهر نمین وعنبران مشکل بحران آب حل خواهد شد.

وی افزود: با اتمام این پروژه تامین آب شرب و بهداشتی و صنعتی شهر نمین و عنبران با نیاز آبی ۱۶۷ لیتر در ثانیه تا افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

مهندس کروبیان در پایان گفت: آبرسانی نمین و عنبران با هدف تامین آب شرب و بهداشتی شهرستان نمین و عنبران و مجتمع وحدت که شامل ۵ روستا با پیشرفت فیزیکی 55 درصدی در حال اجراست و در سال ۹۸ فاز اول این طرح به بهره برداری رسید با تامین اعتبار لازم  کل این طرح در سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات