پیشرفت‌های اپلیکیشن «شهرمن» رضایت‌بخش است

پیشرفت‌های اپلیکیشن «شهرمن» رضایت‌بخش است

پیشرفت‌های اپلیکیشن «شهرمن» رضایت‌بخش است

معاون برنامه¬ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد با توضیح پیشرفت های اپلیکیشن «شهر من» از روند مناسب جذب مخاطب و اجرای برنامه های شهری در این مرکز ابراز رضایت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل¬شیخ با اشاره به گذشت سه ماه از عرضه عمومی اپلیکیشن «شهرمن» اظهار کرد: خوشبختانه این اپلیکیشن از برنامه زمانی پیش¬بینی شده برای جذب مخاطب جلوتر است. هرچند که متاسفانه به دلیل مسائل مختلفی که در شش ماه گذشته در شهر مشهد پیش آمده، هنوز امکان راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی ویژه آن فراهم نشده اما همچنان از برنامه جذب مخاطب جلوتر هستیم و اتفاقات خوبی تاکنون رخ داده است.
۵۰ هزار نصب فعال در اپلیکیشن «شهرمن» طی سه ماه
وی افزود: از نظر من تاکنون برنامه‌های مدنظر در گروه کاری «شهر من» به خوبی پیش رفته و موفق به تحقق اهداف گام‌به‌گام شده‌است. در برنامه ریزی و هدف گذاری در سال اول، هدف جذب مخاطب این اپلیکیشن ۱۰۰ هزار نفر تعیین شده که در حال حاضر با وجود گذشت تنها سه ماه از آغاز فعالیت و معرفی اپلیکیشن به مردم، توانسته‌ایم به آمار ۵۰ هزار نصب فعال برسیم که در ارزیابی ها آمار بسیار خوبی قلمداد می¬شود. همچنین آمار مخاطبی قابل قبول برای این اپلیکیشن ۳۵۰ هزار مخاطب است که آماری دست‌یافتنی است.
معاون برنامه¬ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد «شهرمن» را یکی از ابزارهای شهر هوشمند دانست و بیان کرد: برای این که بتوانیم با شهروند هوشمند ارتباط داشته باشیم، نیاز به ابزارهای توانمند داریم. در حال حاضر ابزار عمده ارتباطی، ارتباط موبایلی است و ما هم از آن برای ارتباط با شهروندان استفاده می‌کنیم.
اپلیکیشن «شهرمن»؛ بستری برای ارتباطات با مردم
آل شیخ خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل شهری همچون تعاملات متقابل، رای گیری، نظرسنجی ها و... می‌تواند در قالب اپلیکیشن «شهر من» عملیاتی شود و هرزمانی که بخواهیم از ارتباطات با مردم استفاده کنیم، می توانیم از بستر مفید این اپلیکیشن بهره مند شویم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بخش های مختلفی روی «شهرمن» فعال شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته که از جمله آن، «چشم شهر» برای ارتباط و نظارت مستقیم مردم بر عملکرد شهرداری است و تاکنون هفت هزار درخواست روی آن ثبت شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد تصریح کرد: باشگاه شهروندی و ارائه جوایز مشارکت فرهنگ شهروندی، سامانه پارک حاشیه هوشمند، سامانه نظرسنجی و انتقاد در مورد تمام تاسیسات و نهادها و حتی کارکنان مرتبط با شهرداری از قبیل خطوط تاکسی و اتوبوس شهری، پارک ها و... از جمله امکانات فعال روی این اپلیکیشن است.
آل شیخ گفت: ایجاد زیرساخت مفید برای اجرای برنامه های فرهنگی عمومی، جذب پذیرنده های مختلف و معتبر شهر برای استفاده از کیف پول اپلیکیشن از جمله فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و امکانات مشارکت اجتماعی و کمک به اقشار کم‌توان در کنار کیف پول، آموزش، نقشه شهر و... از دیگر موضوعات و امکاناتی است که در حال حاضر روی «شهرمن» در اختیار کاربران است.
وی ادامه داد: همچنین برای جذب بیشتر مخاطب اقداماتی نظیر ارائه امتیاز در باشگاه شهروندی در ازای استفاده از «من‌کارت»، توزیع اشتراک نماوا برای ایام تعطیلات و قرنطینه، اجرای مسابقات آنلاین و... تاکنون از طریق «شهرمن» به انجام رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات