تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت

تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت


در ادامه طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی انجام شد

تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، در راستای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان محمود امیری بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت منصوب شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب اظهار داشت: تغییر و تحولات در حوزه انتصاب مدیران بدلیل تغییر تاکتیک است و هدف از آن اصلاح روشهای انجام کار و بهبود روند اجراست.

وی با تأکید بر اینکه رشت باید هدف محور و برنامه محور باشد تصریح کرد: امور آب و فاضلاب رشت فضای پرکاری است و از استاندارد خوبی در سطح دستگاههای خدمات رسان برخوردار است. تغییرات باعث پویایی خواهد شد و از تحولات جدید انتظار بهبود روند در ارائه خدمات است و با همکاری و همیاری مجموعه و مشخص شدن هدف به آن خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه گفت: پس از ابلاغ طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در گیلان با موضوع کرونا مواجه شدیم و با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی با افزایش بی سابقه مصرف آب روبرو بودیم.

وی همچنین افزود: با تدوین چند برنامه و اولویت حفاظت از جان همکاران در مقابله با ویروس کرونا ، تلاش مجدانه برای خدمت رسانی مطلوب در دستورکار قرار گرفت که با توجه به افزایش 25 درصدی مصرف آب و در روزهای پایانی سال، تقارن با سنت خانه تکانی شاهد افزایش مصرف به میزان 40% شدیم.

مهندس حسینی با بیان اینکه با تشکیل جلسات بحران به منظور تأمین نیاز آبی استان، موضوع مدیریت شد تصریح کرد: مجموعه آبفای گیلان در این شرایط سخت پای کار بودند تا خللی در امر خدمت رسانی ایجاد نشود و با توجه به افزایش مصرف در اسفند ماه سال 98 ، 720 لیتر در ثانیه بر ظرفیت تولید آب استان افزوده شد و این منابع جدید در مدار بهره برداری قرار گرفت.


وی همچنین یادآور شد: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت رسانی به مردم ، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای گیلان در همه حوزه ها باشیم.

در پایان با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از خدمات فرزین فرخی مدیر امور آب و فاضلاب شهری رشت و رحمان حسین نیا مدیر امور آب و فاضلاب روستایی رشت تقدیر و محمود امیری بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رشت منصوب شد.

گفتنی است محمود امیری پیش از این بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندر انزلی خدمت می نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات