ارتقای پایداری شبکه برق لرستان با اجرای 20 پروژه برق‌رسانی در سال 99

ارتقای پایداری شبکه برق لرستان با اجرای 20 پروژه برق‌رسانی در سال 99

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "فریدون خودنیا" در این رابطه افزود: تعداد پروژه‌های برق‌رسانی امسال استان در راستای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، 20 پروژه با اعتبار 23 میلیارد تومان است که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند.
وی این پروژه ها را شامل برق رسانی به مناطق سخت‌گذر روستایی دانست و گفت: این پروژه‌ها به منظور رفع محرومیت در این مناطق و ایجاد زیرساخت و در نهایت افزایش ضریب نفوذ برق به بیش از 99 درصد سطح استان لرستان است.
خودنیا افزود: همچنین پروژه‌هایی در جهت ترمیم شبکه‌های آسیب دیده از سیل 98 درنظر گرفته شده که در نهایت می‌توانیم پایداری و تاب آوری شبکه را افزایش دهیم ، علاوه بر اینکه احداث خطوط رینگ در مناطق مختلف استان در جهت پدافند غیرعامل، رفع خاموشی‌های اضطراری و گذر از پیک سال 99 در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان اظهار کرد: استفاده از تکنولوژی‌های نو همچون تجهیزات حفاظتی و مانوری، کابل‌های فاصله دار و همچنین احداث خطوط جدید جهت خروجی پست‌های فوق توزیع توسط برق منطقه‌ای باختر یا به مدار آمده‌اند یا در دو ماه آینده به مدار خواهند آمد.
وی در پایان تاکید کرد: با افتتاح این پروژه‌ها با اعتبار 23 میلیارد تومان توسط وزیر نیرو، این نوید را به مردم عزیز لرستان خواهیم داد که گام بزرگی در جهت پایداری شبکه و خدمات‌رسانی مناسب‌تر و با کیفیت بالاتر استان خواهیم برداشت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات