عملیات عمرانی پروژه پردیس تئاتر شهر ظرف چند روز  ...

عملیات عمرانی پروژه پردیس تئاتر شهر ظرف چند روز ...

عملیات عمرانی پروژه پردیس تئاتر شهر ظرف چندروز آینده مجدد آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی درخصوص آخرین وضعیت پردیس تئاتر شهر مشهد، اظهارکرد: عملیات عمرانی این پروژه در پی اختلافی که بین شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی پیش آمده بود، برای مدتی تعطیل شد.

وی با بیان اینکه همین تعطیلی سبب شد که در برنامه زمان‌بندی تاخیر بوجود آید، گفت: خوشبختانه در تاریخ 4 اردیبهشت‌ماه، توافقی بین شهرداری و آستان قدس رضوی منعقد شد و بر اساس آن، عملیات اجرایی و فعالیت عمرانی پردیس تئاتر شهر از سرگرفته می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد افزود: تعطیلی پیش آمده موجب عقب‌ماندن پروژه از برنامه‌ زمان‌بندی شد و لذا معاونت عمران و حمل‌ونقل و همچنین سازمان عمران شهرداری باید برآورد زمانی جدیدی را ارائه دهد؛ طی 2 هفته اخیر چندین جلسه در این خصوص برگزار شده و کارهای فنی در حال نهایی شدن است.

اصولی با بیان اینکه زمان‌بندی نهایی این هفته به تصویب خواهد رسید و در آن نحوه شیفت‌بندی‌ها و سرعت‌بخشی به حجم کارها به منظور تسریع در روند اجرایی و جبران زمان عقب افتاده لحاظ می‌شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی و عمرانی احداث پروژه پردیس تئاتر شهر ظرف چند روز آینده مجدد آغاز می‌شود و امیدواریم فاز نخست پروژه در اردیبهشت 1400 به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات