همکاری شهرداری کرمان در احداث بخش آنکولوژی بیمارستان افضلی‌پور

همکاری شهرداری کرمان در احداث بخش آنکولوژی بیمارستان افضلی‌پور

شهردار کرمان به‌همراه جمعی از اعضای هیأت‌مدیره انجمن خیریه یاس کرمان (انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان) از ساختمان در حال ساختِ آنکولوژی این انجمن بازدید کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده ضمن بازدید از این پروژه واقع در بیمارستان دکتر افضلی‌پور، در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت.

شهردار کرمان همچنین در حاشیۀ این بازدید، ضمن خداقوت به خیران و دست‌اندرکاران  این مجموعه و تقدیر از ایشان، ساخت بخش جدید آنکولوژی را از ضرورت‌های بیمارستان افضلی‌پور، برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران دانست.

عالم‌زاده گفت: شهرداری کرمان نیز در ادامۀ روند ساخت این مجموعه همکاری لازم را خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که خیران با نیت خالصانه در این مسیر قدم گذاشته‌اند و قطعاً آثار ماندگاری از خود به‌جا خواهند گذاشت، گفت: همۀ ما در قبال تلاش‌های خیران مسئول هستیم و باید در جهت حمایت از این خدمات نوع‌دوستانه تلاش کنیم.

مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان نیز در این بازدید ضمن تشکر از حمایت و همراهی شهردار کرمان با این مجموعه گفت: بخش جدید آنکولوژی بیمارستان دکتر افضلی‌پور، با ۱۴۰۰ مترمربع زیربنا، در دو بخش آنکولوژی و هماتولوژی، در حال ساخت است.

رضا بهرامی با بیان این‌که تاکنون، یک‌ونیم میلیارد تومان برای ساخت این بخش هزینه شده است، گفت: این ساختمان دارای بخش‌های آموزشی و درمانی، آزمایشگاه، درمانگاه و بخش آنکولوژی است.

لازم به ذکر است؛ است در پایان این بازدید طرفین بر گسترش همکاری‌ها و تعامل بیشتر تأکید کردند.

م.ا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات