اولین دکل مخابراتی درختی خرداد ماه در مشهد نصب می شود/۱۲۰ دکل  ...

اولین دکل مخابراتی درختی خرداد ماه در مشهد نصب می شود/۱۲۰ دکل ...

اولین دکل مخابراتی درختی خرداد ماه در مشهد نصب می شود/۱۲۰ دکل مخابراتی تا پایان سال ساماندهی خواهند شد

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، با اشاره به طرح زیبا سازی و ساماندهی دکل های مخابراتی متناسب با سیما و منظر شهری گفت: اولین دکل مخابراتی به شکل درخت تا پایان خرداد ماه دربوستانی واقع درمنطقه ۲ نصب می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجائیان در این خصوص افزود: طرح ساماندهی دکل های مخابراتی با هدف زیبا سازی وکاهش ۱۲۰۰ دکل مخابراتی موجود در شهر مشهد به ۳۵۰ دکل از سال ۹۶ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.
وی اضافه کرد: براساس این طرح ۱۲۰۰ دکل مخابراتی در ۳۵۰ دکل تجمیع شده و متناسب با مبلمان و فضای شهری به صورت المان زیباسازی خواهند شد.
وی با بیان اینکه دکل های مخابراتی با اجرایی شدن این طرح از پشت بام ساختمان ها و محل های پرجمعیت جمع آوری می شوند، اظهارکرد: طبق توافق های انجام شده با اپراتورها دکل ها در محل های عمومی مانند بوستان ها نصب و برای اطمینان خاطر شهروندان ارتفاع آنها از سطح زمین نیز بیشتر خواهد بود.
رجائیان تصریح کرد: محل نصب ۳۵۰ دکل جدید با مشورت خود اپراتورهای مخابراتی جانمایی شده است که این امر باعث پوشش بهتر شبکه در شهر مشهد می شود.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد ادامه داد: تا کنون ۱۳۰ دکل مخابراتی تجمیع و زیبا سازی شده است و تا پایان سال ۱۲۰ دکل دیگر نیز تجمیع،زیباسازی و درمحل های مناسب نصب خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی دکل های مخابراتی با مشارکت شرکت بهره بردار بخش خصوصی در حال انجام است افزود: لذا این موضوع هزینه ای برای شهرداری دربر نخواهد داشت.
وی به ساخت دکل های جدید به شکل درخت متناسب با فضای سبزشهری اشاره و اضافه کرد: براین اساس اولین دکل به شکل درخت درخرداد ماه در بوستانی واقع درمنطقه دو شهرداری مشهد نصب خواهد شد.
رجائیان گفت: پیش بینی می شود که ۴ دکل مخابراتی درختی دیگر از این نمونه تا پایان سال تولید و درفضاهای سبزی که از قبل جانمایی شده است نصب شود.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد ادامه داد: پس از شیوع کرونا برنامه ساماندهی دکل های مخابراتی مشهد با تاخیر کمی روبه رو شد اما خوشبختانه با همکاری خوب اپراتورها درحال حاضر روند کار از سرعت خوبی برخوردار بوده و تاخیربه وجود آمده جبران خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات