توسعه شهرک خاوران با رعایت استانداردهای روز فنی و عمرانی

توسعه شهرک خاوران با رعایت استانداردهای روز فنی و عمرانی

به گزارش شهریار، محمد حسین اسحقی با همراهی نسیانی شهردار منطقه۹، قراچورلو معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران منطقه، با حضور در محل اجرای پروژه های در دست اقدام این حوزه، در جریان روند پیشرفت این پروژه ها  قرار گرفت.

در این بازدید نسیانی با ارائه ی گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها، اظهار داشت: کانال فرا منطقه ای خاوران ، ساختمان آتش نشانی خاوران، اتصال آزاد راه پیامبر اعظم(ص) به بلوار شهدای غواص  از جمله پروژه های عمرانی در دست اقدام منطقه بوده و  اولویت شهرداری منطقه در اجرای پروژه های عمرانی در سال۹۹، اتمام پروژه های در دست اقدام  و بهره برداری از این پروژه ها در حداقل زمان ممکن است.

در ادامه ی این بازدیدها اسحقی زیرساخت های شهرک خاوران را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: توسعه ی این شهرک مدرن با رعایت استانداردهای روز رقم خواهد خورد.

اسحقی، کاهش خطرپذیری این شهرک از سیلاب های احتمالی و جمع آوری آبهای سطحی و روان آبها، توسعه ی شبکه های دسترسی به شهرک خاوران و ارتباط موثر با شریان های پیرامونی، و همچنین پوشش سریعتر و مطلوب تر حوادث و امداد شهروندان در شرق تبریز را از نتایج مهم اجرای این پروژه های در دست اقدام برشمرد.

اسحقی در پایان این بازدید خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مطلوب بوده که جا دارد  با همت  و مساعدت  مدیران منطقه و رعایت دقیق اصول فنی و  کیفی عملیات عمرانی توسط پیمانکاران مربوطه این پروژه ها می بایست هرچه زودتر جهت رفاه حال شهروندان به بهره بردای برسند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات