آغاز مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا از امروز

آغاز مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا از امروز

به گزارش شهریار، تراب محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی و معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از بیماری کرونا همزمان با نخستین روزهای ماه مبارک رمضان، مرحله دوم توزیع این بسته ها از امروز آغاز می شود.

او ادامه داد: در مرحله دوم توزیع بسته های حمایتی که همزمان با ولادت با برکت امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود، از امروز کار توزیع هشت هزار بسته دیگر شامل ۱۲ قلم مایحتاج خوراکی و بهداشتی آغاز می شود.

محمدی عنوان کرد: پویش رحمت در نخستین روزهای سال جاری، با پیشنهاد ایرج شهین باهر شهردار تبریز و با هیئت امنای متشکل از خیران و نیروهای مساجد ایجاد شده و در ابتدا در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا فعالیت می کرد. این پویش چندی است که وارد بخش معیشتی نیازمندان شده و در این راستا با جمع آوری کمک های مردمی و بدون استفاده از بودجه دولتی، بسته های حمایتی تهیه کرده و در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

به گفته محمدی، این بسته ها صرفا برای آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از بیماری کرونا اختصاص می یابد و تلاش شده تا توزیع تکراری در بین جامعه هدف صورت نگیرد.

پویش رحمت هم اکنون در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و رزمایش کمک مومنانه از سوی نیروهای بسیج، روحانیت و مساجد نسبت به تهیه توزیع اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا اقدام می کند تا مجموع بسته های توزیعی از مرز ۲۰ هزار بسته عبور کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات