بازدید معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل از روند اجرائی...

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل بهمراه مدیر دفتر طرح های توسعه و نماینده مجری طرح از روند اجرائی پروژه سد مخزنی عمارت بازدید کرد.

مهندس بهروز پورمهر در این بازدید گفت: ادامه فعالیت های اجرایی پروژه سد عمارت در جبهه های کاری حفاری و تزریق، آماده سازی مجدد ماسه شویی، انجام فعالیتهای لازم جهت  شروع به کار عملیات بتنی ابنیه و عملیات هیدرومکانیکال با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی و ایمنی در حال انجام می باشد .

وی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه سد عمارت هم اکنون 93 درصد می باشد و طبق برنامه ریزی بعمل آمده سرعت عملیات اجرائی افزایش خواهد یافت.

نماینده مجری طرح سد عمارت نیز در این بازدیدگفت: از نیمه دوم فروردین ماه سال جاری فعالیت کارگاهی با رعایت اصول بهداشتی در قسمت حفاری و تزریق با 5 دستگاه حفاری شروع نموده است و در روزهای آتی با افزایش دستگاه سرعت اجرا بیشتر خواهد شد.

مهندس نادر زکوی تصریح کرد: طرح مرزی سد عمارت بزرگترین سد استان با هدف شرب، کشاورزی و محیط زیست با مجوز تخصیص 118 میلیون متر مکعب در 60 کیلومتری غرب شهرستان گرمی در دست اجراست.

وی گفت: بدنه سد با حجم خاکریزی 4 میلیون متر مکعب به اتمام رسیده است و فعالیت کارگاهی با رعایت اصول بهداشتی درقسمت حفاری وتزریق با 5 دستگاه شروع شروع شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات