امضای تفاهم‌نامه همکاری مدیریت مصرف برق با سازمان بسیج مهندسان صنعتی سپاه استان کرمانشاه

امضای تفاهم‌نامه همکاری مدیریت مصرف برق با سازمان بسیج مهندسان صنعتی سپاه استان کرمانشاه

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در راستای طرح 099 و تابستان بدون خاموشی برق در استان کرمانشاه، از سال گذشته کمیته کاهش پیک شرکت ضمن برگزاری جلسات مستمر هفتگی برنامه‌های مختلفی در بخش‌های گوناگون در دست اجرا دارد که یکی از این برنامه‌ها استفاده از توان پویای مهندسان بسیجی برق است.
در این قرارداد تفاهم شد سازمان بسیج مهندسان صنعتی سپاه استان کرمانشاه، در خصوص جلب همکاری واحدهای صنعتی، تجاری و اداری در ساعات پیک روز (13 تا 17) همکاری‌های لازم را به عمل آورد.
امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسان با استفاده از متخصصان خود می‌تواند در این زمینه موثر باشد، گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه مزبور، قرار است این سازمان با استفاده از نیروی جوان، متخصص و متعهد خود در جهت همکاری مشترکان واحدهای صنعتی در استان شامل طرح‌های ذخیره عملیاتی، تغییر ساعات کار واحدها و طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: اهم این همکاری‌ها در زمینه تغییر روزهای تعطیل صنایع و کارخانه‌ها به یکی از روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه که می‌تواند در روزهای پیک بار کمک شایانی در کاهش پیک کند و همکاران سازمان بسیج مهندسان صنعتی با مراجعه به واحدهای صنعتی، تجاری و ادارات جهت همکاری با پیک بار کشور نسبت به کاهش بار حداقل 20 درصدی اقدام کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات