اجرای عملیات تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح  پروژه ۷۵ متری رضوی

اجرای عملیات تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح پروژه ۷۵ متری رضوی

اجرای عملیات تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح  پروژه ۷۵ متری رضوی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از اجرای عملیات تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح پروژه ۷۵ متری رضوی (مهدی‌آباد) خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید احسان عظیمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه ۷۵ متری رضویه از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱.۵ کیلومتر از مرداد ماه ۹۸ آغاز گردید و در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار است و عملیات تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح این پروژه نیز انجام شده است.
وی بیان کرد:‌ این پروژه شامل احداث باند دوم به طول ۹.۵ کیلومت، بهسازی باند اول به طول ۳.۵ کیلومتر و احداث پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد بیان کرد: پروژه ۷۵ متری رضوی در محدوده محروم و کم‌برخوردار قرار گرفته و این پروژه می‌تواند مسیر دسترسی آساسی به شهرستان زیارتی میامی ایجاد کند، همچنین با اتمام این پروژه از بار ترافیکی به روستای مهدی آباد، بولوار مفتح، شهرک شهید رجایی و باهنر کاسته می‌شود.
عظیمی با بیان اینکه کارفرما پروژه معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک بوده و سازمان عمران مجری آن است، خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه‌های شهرداری بوده که به عنوان معین اقتصادی شهرستان آن را در دست گرفته است.
وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی بر آن داریم که در مرداد ماه سال جاری عملیات اجرایی آن را به پایان برسانیم.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات