اميرحسين آرمان و دغدغه هاي محيط زيستي او در اصفهان

اميرحسين آرمان و دغدغه هاي محيط زيستي او در اصفهان

اميرحسين آرمان بازيگر سينما و تلوزيون با حضور در اداره كل حفاظت محيط زيست استان اصفهان ضمن بيان دغدغه هاي محيط زيستي اش ، فعاليت خود را براي توسعه فرهنگ زيست محيطي به طور رسمي اعلام كرد.

اميرحسين آرمان در حاشيه ديدار با مديركل حفاظت محيط زيست استان اصفهان و بازديد از موزه تنو ع زيستي اين اداره كل در گفت و گو با «پارما» اظهار داشت: فعاليت افتخاري خود را در جهت حفظ محيط زيست همسو با محيط بانان به طور رسمي اعلام مي كنم.

وي با بيان اينكه سالها محيط زيست يكي از دغدغه هاي من بوده است از اظهار علاقه مندي خود به طبيعت گردي گفت و افزود:  نگراني از آلودگي زمين و مشكلات آن، تغييرات اقليمي ، منقرض شدن حيوانات  و ديگر مسائل زيست محيطي همه از اتفاقاتي است كه فقط از طريق خود ما  انسان ها به وجود آمده است و طبيعت كارخودش را تا قبل از دخالت انسان به خوبي انجام داده است.

آرمان با تاكيد بر اينكه ريشه مشكلات زيست محيطي موجود فرهنگي است گفت: من دوست داشتم فعاليتم رسمي تر باشد به لحاظ اينكه بتوانيم كم كم  فرهنگ سازي و آگاهي رساني را براي مردم از نقطه صفر شروع كنيم تا كمكي باشيم براي محيط زيستي كه در آن زندگي مي كنيم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات