نشست مشترک امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

نشست مشترک امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، این نشست  با هدف ارائه گزارش فعالیت های سال ۹۸ و بررسی  برنامه های ‌سال ۹۹ برگزار شد.

جمیله سالارآملی مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های امور زنان و خانواده از ابتدای تشکیل آن در اسفندماه سال ۹۷ ارائه کرد.

سپس مشاورین استانی گزارش ها، پیشنهادها، موانع و مشکلات موجود اموربانوان اداره ها کل حفاظت محیط زیست را ارائه کردند.

سالارآملی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از حضور بانوان مدیر و کارشناسان متخصص بسیار توانمند و پرتلاشی برخوردار است که این نیروی انسانی از سرمایه‌های ارزشمند سازمان بشمار می‌آیند.

وی ابراز امیدواری کرد: با عنایت به توجهات مقام عالی سازمان به ارتقای توانمندی‌های زنان شاغل و بهینه شدن شرایط حضور بانوان، گام‌های موثری در سال ۹۹ برداشته شده و شاهد رشد انتصاب مدیران زن در ستاد و ادارت کل بر اساس شایسته‌سالاری باشیم.

سالارآملی در ادامه از اقدامات ادارات کل حفاظت محیط زیست در سال ۹۸ برای انتصابات مدیریتی بانوان، قدرشناسی کرد.

انتقال تجربیات موفق در سال ۹۸ و ارائه پیشنهادهای ارزنده مشاورین  برای ارتقای فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده سازمان در سال ۹۹، از دستاوردهای ارزشمند این نشست مشترک بوده است.

در این نشست ، همچنین مشاورین امور بانوان اداره های کل در خصوص مشارکت خود در برنامه‌های امور بانوان استانداری‌ها و نیز تعامل با جوامع محلی و سازمان‌های مردم نهاد برای ارتقای آموزه‌های زیست محیطی و افزایش تاب‌آوری زنان در بحران‌های محیطی و تغییرات اقلیمی، توضیحات مبسوطی ارائه کردند.

گفتنی است، دراین ویدیو کنفرانس ها  که در ۲ روز متوالی  انجام شد، تمامی مشاوران امور بانوان  اداره ها  کل کشور و اعضاء کمیته راهبردی حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات