بهره‌برداری از تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج تا 3 ماه آینده

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج تا 3 ماه آینده

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "فیض اله پاسره" صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج اظهار کرد: این پروژه که بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به روش ته‌نشینی، میکرواسترینر و فیلتر تحت فشار عمل می‌کند.
وی با بیان اینکه سازه‌های تصفیه، کلروفریک و پیش ته نشینی حدود 90 درصد پیشرفت دارد، اظهار کرد: عملیات محوطه سازی ابنیه، تاسیسات برقی، مکانیکی و ابزار دقیق این پروژه نیز در حال انجام است.
پاسره با بیان اینکه پمپ‌های بلوئر، کمپرسور و فیلترهای شنی و میکرواسترینرهای پروژه خریداری شده است، عنوان کرد: دستگاه‌های میکرواسترینر از کشور اسپانیا خریداری شده که با رفع محدودیت‌های به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارسال به ایران انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: با نصب دستگاه‌های میکرواسترینر شاهد رشد فیزیکی 20 درصدی این پروژه خواهیم بود و عملیات اجرایی این پروژه تا حدود زیادی به جلو خواهد رفت.
پاسره عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا این تصفیه‌خانه در تابستان سال جاری و تا سه ماه دیگر تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شود.
وی یادآور شد: در فاز اول این پروژه 200 لیتر بر ثانیه و در فاز نهایی 300 لیتر بر ثانیه، آب از رودخانه بشار وارد شبکه توزیع آب شهر یاسوج خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات