مرحوم رحیمی انارکی، از چهره‌های اثرگذار در حوزه فرهنگ عمومي آب بود

مرحوم رحیمی انارکی، از چهره‌های اثرگذار در حوزه فرهنگ عمومي آب بود

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "صدیقه ببران" در این پیام تسلیت اظهار کرد: ضايعه درگذشت مرحوم رحيمي اناركي موجب تاثر و تاسف گرديد، آن مرحوم علاوه بر ارائه خدمات موثر و ماندگار در نظام بانكي، در حوزه فرهنگ عمومي آب كشور نيز منشا اثر و خدمات فراوان بوده و ابتكارات ارزشمند ايشان در بخش آب و در مشاركت با وزارت نيرو به يادگار مانده است.
وی در این نامه افزود: از جمله همكاري هاي ايشان با وزارت نيرو در حوزه آب،  پويش اجتماعي حمايت از مصرف صحيح آب كشور با نام «من ايرانم… مرا درياب» در زمستان سال ۹۶ به دستور آن مرحوم در راستاي مسئوليت اجتماعي بانك مسكن راه‌اندازي شد كه گام ارزشمندي در جهت صرفه‌جويي در مصرف آب و تلاش در جهت اطلاع‌رساني براي حل معضل كم‌آبي در كشور بود، اجراي اين پويش اثرات مهمي در فرهنگسازي داشته و هم‌اكنون نيز در جامعه ملموس است. اين پويش سراسري در سال ۹۷ از طرف هيئت داوران همايش بزرگداشت روز ملي آب، يكي از اقدام‌هاي اثرگذار در نجات آب كشور شناخته و از آن مرحوم به عنوان چهره آب كشور تقدير شد .
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند ايشان، اظهار امیدواری کرد مسئوليت‌پذيري و اهتمام مشفقانه مرحوم اناركي در موضوع اصلاح شيوه مصرف آب، به عنوان الگوي مناسبي براي ساير مديران قرار گرفته و استمرار يابد. از درگاه قادر متعال براي آن مرحوم رحمت و مغفرت و براي ساير بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل خواهانم.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات