حضور شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا بصورت مجازی با رییس جمهور

حضور شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا بصورت مجازی با رییس جمهور

شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا در استان های آذربایجان شرقی و غربی با رییس جمهور که با حضور آنلاین و مجازی وی تشکیل یافت، شرکت کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا در استان های آذربایجان شرقی و غربی با رییس جمهور که با حضور آنلاین و مجازی وی تشکیل یافت، شرکت کرد.

روحانی در این نشست گفت: فداکاری و ایثار ملت و بویژه کادر درمانی ایران از ابتدای شیوع بیماری کرونا باید در تاریخ ماندگار شود.

وی عنوان کرد:  برخلاف برخی کشورها، در ایران هر فردی چه ایرانی و چه غیرایرانی به کرونا مبتلا شد، رایگان معالجه شدند و این از نکات شاخص در کشور بود.

روحانی بیان کرد:  در ایران همه برای مبارزه با کرونا به صحنه آمدند و ما می توانیم ایران را با کشورهای مدعی شرقی و غربی مقایسه کنیم .

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پیروز صحنه مبارزه با کرونا بود، گفت:   78 میلیون نفر در مرحله اول طرح مبارزه با کرونا غربالگری شدند .

رییس جمهور عنوان کرد:  در روند مبارزه با کرونا راه میانه، معتدل و متعادلی انتخاب کردیم؛ شدت عمل‌ها و بازگشایی ها پلکانی است.

وی ملت بزرگ ایران را پیروز صحنه مبارزه با کرونا دانست و تاکید کرد: در این مبارزه همه ملت ایران به صحنه آمدند و ما می توانیم موفقیت کشورمان در این عرصه را با کشورهای مدعی شرقی و غربی مقایسه کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات