تامین برق و انرژی از پایه‌های مهم دستیابی به جهش تولید است/ عدالت و انصاف این است که کار تخصصی را به دست متخصص آن کار بسپاریم

تامین برق و انرژی از پایه‌های مهم دستیابی به جهش تولید است/ عدالت و انصاف این است که کار تخصصی را به دست متخصص آن کار بسپاریم

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، آیت‌الله لطف‌ا... دژکام در دیدار با غلامرضا نصیری مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس و مدیران شرکت برق منطقه‌ای استان فارس، تامین و انتقال برق و خدمت در مراکز و زیر مجموعه های تولید و توزیع برق را کاری مهم دانست و تاکید کرد: حوزه کار برق، یک حوزه تخصصی است و تولید و راه اندازی خطوط جدید برق موجب تسهیل در کارها و افزایش استفاده های مردم می شود و یکی از پایه های مهم دستیابی به جهش در تولید است.
امام جمعه شیراز یادآور شد: بسیار مهم است که امکان دسترسی آسان مصرف کنندگان را در جاهای مختلف برای مصرف بهینه برق  ایجاد کنیم و اینگونه نباشد که تولیدکننده ای به دلیل عدم دسترسی به شبکه برق، از تولید باز بماند.
آیت الله دژکام افزود: یکی از مهمترین زیرساخت‌هایی که میبایست توسعه یابد ایجاد شرایط مناسب و امکان استفاده از نیروی برق مطمئن در تمام نقاط استان فارس است، باید بررسی هایی برای تامین زیرساخت ها در این بخش برای شهرستان ها به ویژه برای استفاده صنعتی و در راستای جهش تولید صورت گیرد تا اگر کمبودی در این زمینه است جبران شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: اخلاق اسلامی و فرهنگی دینی، اساس کار ما در همه ارگان هاست و باید برای دستیابی به آن ممارست کرد.
امام جمعه شیراز افزود: گاه در فضای سیاسی کشور رقابت های ناسالمی شکل می‌گیرد و باید از این فضا دوری کرد، همه می‌دانند عدالت و انصاف این است که کار تخصصی را به دست متخصص آن کار بسپاریم، اینکه فردی در اداره ای به کاری که تخصص ندارد مشغول شود درست نیست چراکه کار مردم بر روی زمین می ماند. بنا بر این باید در همه حوزه ها سعی شود کار مردم به دست اهلش که دارای تخصص و تعهد است سپرده شود.
آیت الله دژکام اضافه کرد: مدیران باید توجه کنند که هنگامی که دو نفر توانمند برای برای یک کار وجود دارند ، اختیار با مدیر است که فرد با تخصص بیشتر را انتخاب کند، نباید فرد متخصص را کنار گذاشت و فردی که نفوذ بیشتر در دستگاه دارد را برای انجام آن کار برگزید، چرا باید  شخصی که ناوارد است اما نفوذ و سفارش دارد را برسرکار بیاوریم؟ خوردن چنین پول هایی و دریافت چنین حقوق‌هایی حرام است، این حقوق ها  از جیب مردم است، اینکه اطرافیان خود را در ادارات مشغول کار کنیم کار صحیحی نیست و متاسفانه این مشکلات گاه در نظام اداری ما به‌وجود می‌آید  و مختص یک ارگان خاص نیست.
در این دیدار، غلامرضا نصیری، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس نیز با تقدیر از حمایت‌ها و همراهی امام جمعه شیراز و همراهی مسوولان استان، گزارشی از برنامه های پیش رو در سال جاری را ارائه داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت های قانونی برای توسعه زیرساخت‌های تامین و انتقال برق و انرژی در دو استان فارس و بوشهر بهره گیری خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات