بهره برداران منابع آبی باید متعهد به جامعه باشند

بهره برداران منابع آبی باید متعهد به جامعه باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر با بیان این که بهره برداران منابع آبی باید به جامعه متعهد باشند، گفت: حیات یک منطقه و ثبات منابع آبی مهمترین وظیفه ما است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد،  در راستای رویداد آبی شهرستان اشکذر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار کرد.
(سید محمد ابراهیم اقبالی) در این دیدار بر لزوم نظارت بر فعالیت های صنایع و بهره برداران آب تاکید کرد و گفت: طی سالیان گذشته آنطور که باید، به این حوزه ورود نکردیم  و اکنون باید بیش از پیش محافظ منابع ارزشمند باشیم.
وی با بیان این که در حوزه اشکذر باید کلیه فعالیت ها با کسب مجوز صورت گیرد، تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد افراد برای کسب منافع خود،  منابع آبی را به خطر اندازند.
دادستان اشکذر با اشاره به این که بهره برداران منابع آبی باید متعهد به جامعه باشند، اظهار کرد: حیات یک منطقه و ثبات منابع آبی مهمترین وظیفه ما است.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای نیز بر حساسیت منطقه چرخاب اشاره کرد و گفت: چرخاب حیاتی ترین منبع آبی استان است که اکنون در معرض خطر قرار گرفته است.
وی با بیان این که وجود منابع آبی اشکذر طی سال های اخیر نقش موثری در تامین آب مورد نیاز استان به خصوص در شرایط بحرانی داشته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه اقدامات غیرقانونی برخی افراد در این منطقه، آسیب جدی به سفره ها وارد کرده که می توان در این خصوص به حفر چاه های غیرمجاز اشاره کرد.
جوادیان زاده در پایان تاکید کرد: استان یزد در نقطه خشک کشور واقع شده که این موضوع اهمیت منابع آبی برای حفظ و بقا،  چندین برابر می کند بنابراین باید منابع آبی یزد را حفظ کنیم تا پشتوانه استان باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات