شفافیت اداری و  نظم سازمانی سرلوحه فعالیت های مدیران مجموعه شهرداری قرار گیرد

شفافیت اداری و نظم سازمانی سرلوحه فعالیت های مدیران مجموعه شهرداری قرار گیرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران در جلسه ای با حضور معاونان ، شهرداران مناطق و روسای سازمان های تابعه برگزار شد،  اظهار داشت: سطح مطالبات و انتظارات شهروندان جهت خدمت رسانی از مجموعه شهرداری ارتقاء یافته و همه ما موظفیم با داشتن نظم و انضباط اداری و شفافیت سازمانی در راستای پاسخگویی به این مطالبات گام برداریم.


وی داشتن شفافیت اداری را لزوم خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان عنوان کرد و افزود: کلیه کارکنان مجموعه شهرداری باید با شفافیت اداری و برخورد مناسب و تکریم پیگیر امورات ارباب رجوع با شهرداری و سازمان های تابعه آن باشند.

رجبی استمرار فعالیت های عمرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: پروژه های بزرگی مانند فاز دوم ملل، پل تا پل(بازگشایی مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری) و پروژه ملی نیروگاه زباله سوز در سال جاری با جدیت بیشتری پیگیری خواهند شد.

شهردار ساری ادامه داد: برای پروژه های عمرانی پیوست های فرهنگی نیز با هدف توسعه متوازن شهر تعریف شده و تحقق گزاره ساری برای همه را سرلوحه اقدام قرار دهیم.

وی افزود: هم افزایی سازمانی و ارتقاء انگیزه سازمانی برای کارکنان با درایت مدیران مجموعه شهرداری به دست خواهد آمد و همه شما باید در این زمینه برنامه ریزی و تلاش نمایید.

شهردار ساری در پایان تاکید کرد: داشتن برنامه مناسب در فصل بودجه ریزی و سال مالی جدید می تواند ضمن ایجاد شفافیت مالی و اداری، چالاکی و چابکی مجموعه شهرداری را در پی داشته باشد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات