۴۵هزار تن آسفالت‌ریزی اصولی در فصل جاری انجام دادیم

به گزارش شهریار، محمدحسین اسحقی ظهر امروز در جلسه مدیران شهرداری با اعلام خبر فوق افزود: ما برای آسفالت یک خیابان ۱۰ برابر سال‌های قبل ناظر داریم که از شهروند دوربین به دست تا مدیران شهری و استانی بر این عملکرد نظارت دارند.

او با اشاره به برنامه معاونت عمرانی برای ۳۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: این حجم از آسفالت‌ریزی در در یک سال، در تاریخ شهر تبریز پروژه‌ای بی‌سابقه است که در این راستا برنامه‌ای برای ساخت کارخانه تولید ۱۲۰هزار تنی آسفالت نیز طراحی کرده‌ایم.

او با اشاره به سیل‌های حاصل از بارندگی‌های امسال و عملکرد نیروهای خدماتی در این حوزه تأکید کرد: امسال شاهد بارندگی‌های شدید بودیم و اگر کسی داخل شهر سیلابی ندید، نتیجه تلاش نیروهای خدماتی شهرداری در ایجاد کانال و لایروبی آنها بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز پروژه‌های عمرانی سال ۹۹ را حیاتی اعلام کرده و یادآور شد: اکثر پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز در سال ۹۹ حیاتی بوده و مورد تأیید ما هستند که بودجه خوبی نیز برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: امسال بر اساس ضرورت کمیته پشتیبانی فنی، مدیریتی و مالی نیز تشکیل شده است که انتظار می‌رود در اجرای پروژه‌ها مؤثر واقع شود.

اسحقی، با اشاره به عملکرد درخشان شهرداری در حوزه کرونا تأکید کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری، ویترین عملکرد شهرداری است و انتظار می‌رود با اجرای آنها رضایت مردمی را کسب کنیم.

او با اشاره به تردد تریلی‌های حامل چوب در بزرگراه‌های شهر تأکید کرد: روزی نیست که شاهد تردد تریلی‌های حامل چوب در بزرگراه‌های شهر نباشیم و بایستی بررسی کنیم که این درختان را از کجا بریده‌اند.

اسحقی یادآور شد: درختان بیرون شهر نیز به اندازه درختان داخل شهر مهم و حیاتی هستند و قطع آنها می‌تواند در شرایط آب و هوایی شهر تبریز تأثیرگذار باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات