بودجه سال ۹۹ پروژه‌محور است/ تحقق ۹۵درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۸

بودجه سال ۹۹ پروژه‌محور است/ تحقق ۹۵درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۸

به گزارش شهریار، مرتضی موحدنیا ظهر امروز در جلسه مدیران شهرداری تبریز با اعلام خبر فوق افزود: برای اولین بار در تاریخ شهرداری، تحقق بودجه ۹۵ درصدی در سال ۹۸ را داشتیم که انتظار می‌رود همین روند در سال ۹۹ نیز تکرار شود.

او با اشاره به شیوع کرونا در اواخر سال گذشته و تأثیر آن بر کاهش درآمد شهرداری خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا، و اعلام تخفیفات و کاهش عوارض محلی شهرداری در اواخر سال گذشته، پیش‌بینی کاهش درآمد را داشتیم که خوشبختانه به نسبت‌ مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشتیم.

او ادامه داد: کتاب برنامه‌های شهرداری نیز آماده رونمایی است که در فرصت مناسب رونمایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی شهردار تبریز با اشاره به اهمیت توجه به فناوری اطلاعات در شهرداری تأکید کرد: علی‌رغم طرح شعار سال مبنی بر توسعه فضای سبز پایدار، باید توجه ویژه‌ای به فناوری اطلاعات شهرداری نیز داشته باشیم که در ایام کرونایی مورد استفاده قرار گرفت و در دوران پساکرونا نیز به آن احتیاج پیدا می‌کنیم.

او ادامه داد: سازمان فناوری شهرداری تبریز به صورت جزیره‌ای عمل نمی‌کند و تمام اطلاعات پرسنل کل شهرداری‌ها جمع‌آوری و رسانه‌ای می‌شود.

موحدنیا، در پایان صحبت‌های خود از شهرداران مناطق و سازمان‌ها خواست تا طرح‌های مطالعاتی و عملکرد سالانه ۹۸ را برای ارائه به شورا تحویل دهند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات