بازدید نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای...

بعدازظهر روز پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه مهندس صدیف بدری نماینده مردم شریف شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین و فرماندار شهرستان نیر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از منطقه ی گردشگری بولاغلار نیر بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید با اشاره به طرح جامع گردشگری بولاغلار شهر نیر و اهمیت رودخانه آغلاغان و چشمه های بولاغلار بلحاظ تامین آب شرب شهر نیر و خلق طبیعت زیبا و بی وصف این منطقه، بر جدیت شرکت آب منطقه ای اردبیل بر حفاظت کمی و کیفی منابع آب در این منطقه تاکید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم و اساسی شرکت آب منطقه ای اردبیل صیانت و حفاظت از منابع آب و علی الخصوص حریم و بستر رودخانه ها در سطح استان است، تصریح کرد: در همین راستا همکاران ما در اقصی نقاط استان با نظارت های شبانه روزی از حریم و بستر رودخانه ها حفاظت می کنند.

وی با اشاره به برخورد با هرگونه تعدی و تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها در سطح استان اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه قضایی استان در این خصوص همکاری بسیار مناسب و تنگاتنگی با همکاران ما در بخش آب استان دارند.

مهندس جنگی مرنی عنوان کرد: جا دارد از تلاش همکاران خود بخاطر تلاشهای بی وقفه و شبانه روزیشان و ارائه راهکارههای اساسی و کارساز در جهت استقرار مکانهای رفاهی، خدماتی، ورزشی و تجاری جهت جذب سرمایه گذار در این منطقه قدردانی کنم که همه سعی و تلاش خود را برای خدمت به هموطنان خود بکار می گیرند.

در ادامه این بازدید فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر نیر از تلاشهای مستمر شرکت آب منطقه ای اردبیل در ساماندهی رودخانه های شهرستان و حمایت از بخش سرمایه گذاری در شهرستان نیر قدردانی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات