بازدید نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای...

عصر روز پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرعامل و معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل از بخش های مختلف ساختمان اداری در حال ساخت شرکت بازدید کرد .

مهندس صدیف بدری در این بازدید با اشاره به تعدد خدمات شرکت آب منطقه ای اردبیل به مردم استان گفت: شرکت آب منطقه ای یکی از مهمترین دستگاههای اجرایی استان بوده و در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم وظیفه خطیری دارد.

وی افزود: در راستای عملیاتی نمودن این وظایف و خدمات رسانی متمرکز به ارباب رجوع نیاز است احداث ساختمان اداری جدید برای حل مشکلات اداری آن شرکت از جمله استقرار واحدهای مختلف در ساختمان واحد و تجمع خدمات رسانی بهتر به مردم مرتفع گردد.

مهندس بدری  از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل برای پیگیری عملیات احداث و  راه اندازی و فعال کردن این ساختمان  تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این بازدید ضمن قدردانی از توجه ویژه مهندس بدری به بخش آب استان، تصریح کرد: با توجه به کمبود فضای اداری موجود در شرکت و مشکلات مربوطه، شتاب در احداث ساختمان موجود و جابجایی بخشی از سیستم اداری شرکت به ساختمان جدید در دستور کار قرار گرفت .

مهندس عباس جنگی مرنی اظهار داشت: با پایان یافتن عملیات احداث ساختمان مذکور تسریع در رسیدگی به کارهای ارباب رجوع نیز محقق خواهد شد و بخش قابل توجهی از مشکلات اداری شرکت از جمله استقرار واحدهای مختلف در ساختمان واحد و تجمع خدمات شرکت برای خدمت رسانی بهتر به مردم مرتفع خواهد شد .

گفتنی است ساختمان اداری شرکت آب منطقه ای اردبیل هم اکنون در ۱۱ طبقه شامل ۲ طبقه پارکینگ و ۹ طبقه بخش اداری و خدماتی و مهمانسرا و سالن اجتماعات به ظرفیت ۳۰۰ نفر با زیربنای ۱۲ هزار  و ۵۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست احداث است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات