جلسه بررسی مسایل بخش آب و گردشگری شهرستان نیر

عصر روز پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه با حضور نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نیر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی جلسه بررسی مسایل بخش آب و گردشگری شهرستان نیر برگزار شد.

مهندس صدیف بدری، نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اجرای پروژه تحت فشار پایاب سد سرخاب خواستار اجرای ادامه پروژه کانال آب آور سد سرخاب شد و برای تامین اعتبار این پروژه قول مساعد داد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان نیر در بخش منابع آب گرم و سرد معدنی برای ایجاد مناطق گردشگری و قطب شهرک صنعتی بسته بندی آب کشور گفت: شهرستان نیر از فرصت مناسبی برای رشد و توسعه در بخش های مختلف گردشگری برخوردار است و منابع آب بسیار مناسب در این شهرستان این فرصت را دوچندان کرده است.

مهندس عباس جنگی مرنی از شروع مطالعه فاز دوم آبگرم قینرجه نیر به صورت مدرن خبر داد و اشاره کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل حمایت خود را از سرمایه گذاران بخش گردشگری آبی در سطح شهرستان نیر اعلام می دارد.

وی ضمن اشاره به رضایت فرماندار و اعضای شورای شهرستان نیر از عملکرد شرکت آب منطقه ای اردبیل در این شهرستان خواستار برگزاری جلسات مستمر و پیگیری ها برای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان نیر شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات