شیوه جدید شهرنشینی، ماموریت‌های آتش‌نشانی را پراهمیت کرده است

شیوه جدید شهرنشینی، ماموریت‌های آتش‌نشانی را پراهمیت کرده است

به گزارش شهریار، علیرضا زبردست در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست جدید سازمان آتش ‌نشانی اظهار کرد: در سال های قبل چندین بار توفیق خدمت در سازمان آتش نشانی برای من فراهم شده بود اما این بار توفیق الهی برای من میسر شد که باری دیگر در خدمت شهروندان باشم.

وی  به ضرورت تجهیز و ارتقاء ناوگان خودرویی و عملیاتی این سازمان اشاره کرد و افزود: در شرایط زمانی حاضر، رشد جمعیت موجب شکل گیری نوع جدیدی از ساخت و ساز شهری، تشکیل کارگاه های درون شهری و کارخانجات برون شهری با تهدید بیشتر صدمات جانی و مالی شده که بایستی اقدامات اساسی در خصوص همگام سازی خدمات ایمنی با میزان این تهدیدات صورت پذیرد.
دکتر علیرضا زبردست به همدلی و همبستگی خود با آتش نشانان برای تداوم ارایه خدمات ایمنی بهینه به شهروندان اشاره کرد و افزود: قطعا با ایجاد این همدلی و وحدت در راه  توسعه ارایه خدمات ایمنی و ارتقاء فرهنگ ایمنی شهروندان، قدم های موثری برخواهیم داشت.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه خدمت مهندس محمد قلیزاده ،  زحمات موثر بدری سرپرست قبلی سازمان آتش نشانی را در زمان حساس ضد عفونی شهری ستود و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات