در مهندسی مجدد نقشه راه روابط عمومی شرکت تعامل با رسانه همچنان...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل به بهانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی نوشت: در مهندسی مجدد نقشه راه روابط عمومی شرکت تعامل با رسانه همچنان حرف اول را می زند.

در متن یادداشت رامین عاشوری به همین مناسبت آمده است: «امروز فرصتی شد تا به بهانه بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فارغ از هیاهوی روزمرگی ها ششمین شغل پر استرس دنیا را ورقی بزنیم.

در حرکت روابط عمومی از پیچ و خم روزمرگی ها و نزدیک شدن به مرزهای الکترونیکی شدن و در هیاهوی انباشت اطلاعات راست و دروغ و زایش بی رویه رسانه ها در فضای مجازی خطر تبلور یک تفکر اشتباه را در روابط عمومی محتمل می گرداند و آن حس بی نیازی نسبت به رسانه های مکتوب است.

شک ندارم که قابلیت بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند رسانه های مجازی مانند همزمانی، سرعت انتشار بالا، گستردگی میزان مخاطبان، امکان دریافت بازخوردهای فوری و ... می تواند جذاب و جالب توجه کارگزاران روابط عمومی باشد و از طرفی زرق و برق اغوا کننده این نوع رسانه ها صاحبان مشاغل، اهالی هنر و حتی مدیران را به خود جلب کند.

ما بنا داریم نقشه راه روابط عمومی را مهندسی مجدد نماییم و در این مسیر با عناین به رسالت اصلی و اساسی وزارت نیرو، چالش ها و مسایل روی جامعه مخاطب شرکت یعنی مردم شریف استان، ظهور سیل آسای رسانه های الکترونیکی و سایبری توجهمان مانند قبل به رکن مهم ارتباط موثر با رسانه های مکتوب و دیجیتال معطوف نماییم.

با توجه به اعتقاد مدیریت ارشد شرکت به اهمیت بالای فعالیت های روابط عمومی در شرکت و نقش حیاتی آن به عنوان بافر سازمان که در واقع نقش حسگرهایی را دارد که دیدگاه و نظرات مردم نسبت به سازمان را به درون آن و سیاست ها، اهداف و پیام های آن سازمان را به مردم منعکس می کند.

روابط عمومی ها امروز علاوه بر وظایف ذاتی و روزمره خود مثل اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و ... باید بتواند در مسایل کلان سازمان خود نقش ایفا کند. از ارتقا و یا احیانا تغییر دیدگاه مردم نسبت به سازمان کاهش هزینه ها و افزایش درآمد از جمله این نقوش می توان نام برد.

در سال 99 برنامه های مهم آموزشی و فرهنگی را پی خواهیم گرفت و طرح های مهمی چون طرح دانش آموزی نجات آب، ارتقا سطح سواد آبی مردم، ارتباط سازنده با دانشگاه، تکوین کمیته مهندسی افکار عمومی، تدوین اطلس اجتماعی آب استان و دهها برنامه ارزشمند دیگر استمرار خواهد یافت.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل با استعانت از درگاه خداوند متعال، بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری، سیاست های وزارت متبوعه خود و با حمایت های مدیریت ارشد شرکت و همچنین در سایه تعهد، تخصص و تجربیات هماران عزیزم در تداوم مسیر خود مجدانه خواهد کوشید و خواهد درخشید.»

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات