شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است :

بسمه تعالی

نقش روابط عمومی ها در عصر حاضر و به ویژه در سالیان اخیر بسیار مهم و پر رنگ شده است و جایگاه بارز روابط عمومی امروز دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست .

علم ارتباطات امروزه عامل موفقیت و پیشرفت هر مجموعه و سازمانی جهت رشد و حرکت به سوی آینده است که در نهایت توسعه را رقم می زند .

روابط عمومی ها از سویی نماینده افکار عمومی در سازمانهای خود هستند و در مقام مدافع نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم قرار می گیرند و از سویی دیگر باید وظیفه اقناع افکار عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردم در راستای مجموعه و سازمان خود را عهده دار شوند که این موضوع کاری بسیار سخت، دشوار و پیچیده است که هنرمندی خاص خود را می طلبد که خوشبختانه شاغلین در روابط عمومی ها توانسته اند در این راستا موفق باشند .

امروزه روابط عمومی ها به سوی دانش محوری و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی رفته اند و در حال گذار کامل از روابط عمومی سنتی به سمت نوین هستیم که سبب می شود ارتباط بین مردم و نهادها را آسان و نظرات مردم به طور مستقیم دخیل در تصمیم گیری ها می شود که در نهایت رضایتمندی جامعه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد .

اینجانب 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی همکاران خودم در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و تمامی روابط عمومی های معاونتها، مناطق، سازمانها و واحدهای تابعه شهرداری و همچنین تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی آذربایجان غربی اعم از شاغلین و اساتید این حوزه تبریک گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه شان را دارم .

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات