استاندار خراسان شمالی از افزایش کاذب قیمت مسکن در بجنورد انتقاد کرد

استاندار خراسان شمالی از افزایش کاذب قیمت مسکن در بجنورد انتقاد کرد

http://www.bananews.irاستاندار خراسان شمالی با انتقاد از افزایش قیمت مسکن در شهر بجنورد این قیمتها را کاذب و غیر واقعی دانست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابوطالب شفقت صبح دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان خراسان شمالی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر دو هزار و ۶۱۳ واحد مسکن مهر در استان به بهره برداری رسید و چهار هزار واحد جدید مسکن مهر نیز آماده بهره برداری است از افزایش قیمت مسکن در شهر بجنورد ابراز تاسف کرد.

وی تصریح کرد: سازمانهای خدمات رسان و شهرداری برای ترغیب و استقبال شهروندان در خرید واحدهای مسکن مهر در ارائه خدمات و بخصوص در زمینه تامین وسایط نقلیه حمل و نقل عمومی در سایتهای به بهره برداری رسیده مسکن مهر، برنامه ریزی شده عمل کنند.

وی با انتقاد از فعال نبودن شورای مسکن شهرستان شیروان به مشکل یک تعاونی مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و افزود: شورای مسکن شهرستان شیروان و اداره کل تعاون استان در زمینه بررسی و مرتفع شدن مشکلات تعاونیهای مسکن مهر اقدام کنند و یا برای مدیران عامل تعاونیهای منفعل جایگزینی انتخاب کنند.

وی بر تسریع در آماده سازی و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در استان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر، برنامه ریزی برای ساخت و تحویل مسکن مهر روستایی نیز در حال اجرا است.

شفقت همچنین اعلام کرد: انبوه سازان استان نیز بر ساخت و سازها سرعت دهند که در صورت کوتاهی در انجام ساخت و سازها با آنان برخورد می شود.

نماینده دولت در خراسان شمالی، به شش سفر وزیر راه و شهرسازی و اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای سرعت بخشی به ساخت مسکن مهر در استان نیز اشاره و یادآور شد: در سفرهای بعدی این وزیر به استان به مشکلات راه سازی استان پرداخته می شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساخت ۲۴ هزار واحد مسکن مهر در استان برنامه ریزی شده است، گفت: در مرحله سوم بهره برداری از مسکن مهر در استان، چهار هزار واحد جدید در گلستان شهر بجنورد و شهرستان جاجرم به بهره برداری می رسد.

احمد رضا عفتی بر تسریع شرکتهای خدمات رسان برای ارائه و تحویل خدمات آب، برق، گاز، راه به این سایتها تاکید کرد.

 

 

    نظرات