کاشت درخت مقابل منزل با ارسال پیامک

کاشت درخت مقابل منزل با ارسال پیامک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، سعید معصومی در خصوص اجرای طرح کاشت درخت با هم و برای هم، افزود: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و حفظ زیبایی و همچنین با توجه به افزایش آلودگی ها در شهر ها این طرح در این منطقه اجرا شد.
وی ارائه نهال و درختان مثمر مانند سرو ناز، نارنج، زیتون تلخ، توت، اقاقیا و نارون در این طرح رایگان دانست و افزود: بعد از ارسال پیامک به سامانه، کارشناسان به محل مراجعه کرده و تمام مراحل کاشت را انجام می‌دهند و فقط شهروندان وظیفه نگهداری از درخت را بر عهده دارند و در این طرح انتخاب درخت از بین درختان سازگار با منطقه با سلیقه شهروندان کاشته خواهد شد.
معصومی تصریح کرد: این طرح همزمان با روز درختکاری اجرا شده است و تاکنون تعداد ۲۵۰ پیامک ارسال گردیده که به ۲۰۰ پیامک رسیدگی و نسبت به کاشت درختان درخواستی اقدام شده است.
شهردار منطقه هفت شیراز ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین شهر شیراز و با توجه به توسعه های مقامات زیربط در جهت رعایت بهداشت عمومی، شهروندان می توانند بدون مراجعه و تنها با ارسال یک پیامک علاوه بر اینکه منطقه را از وجود فضاهای خالی قابل کاشت درخت در محدوده سکونت خود مطلع می‌کنند در توسعه و توزیع فضای سبز نیز مشارکت داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات