مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز روز روابط عمومی را تبریک گفت

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز روز روابط عمومی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام دکتر حمید جورکش آمده است: ۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است تا روزی در تقویم باشد که سختی ها و شیرینی های این شغل را بتوان بر قلم آورد.
شاغلین عرصه روابط عمومی در راستای ایجاد تصویری دقیق و واقع بینانه از سازمان خود و ایجاد ارتباطات اثرگذار با مردم و به ویژه اصحاب رسانه تلاش می کند و در این مسیر لحظه ای از پای نمی نشیند. روز ۲۷ اردیبهشت، یادآور نقش مهم، تاثیرگذار و روز افزون روابط عمومی ها است که با بهره گیری از  مهارت، علم، هنر و دانش به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده اند و با برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی به جایگاهی مهم دست یافته اند و بدون فعالیت آنها، سازمان ها و نهادها نمی توانند جایگاهی در افکار عمومی داشته باشند.
مرحوم دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران در خصوص این شغل می گوید که《روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ی اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.》و این تعریف به درستی جایگاه، وظایف و دشواری های شغل روابط عمومی را نشان می دهد.
۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به همه همکاران سختکوشم در مجموعه شهرداری شیراز و همچنین همکارانم در سایر نهادهای و سازمان های شیراز و ایران تبریک می گویم و برای آنها ازردرگاه پروردگار متعال بهروزی، موفقیت و سلامت آرزومندم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات