شهردار شیراز روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

شهردار شیراز روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در متن پیام مهندس اسکندرپور آمده است: با توسعه فناوری های اطلاعاتی و گسترش دسترسی به رسانه های مختلف در دنیای امروز، توجه به علم ارتباطات نقشی حیاتی در زمینه آگاه سازی عمومی و حیات سازمان ها ایفا می کند. از نمادهای توسعه یک جامعه می توان به اطلاع رسانی صحیح و به موقع، روشن‌ سازی افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق افراد و تلاش برای افزایش مشارکت مردم به عنوان شهروندان آگاه و مسئولیت پذیر اشاره کرد و روابط عمومی می تواند با درهم آمیختن هنر، علم و تخصص قدم در این مسیر بگذارد.
روابط عمومی‌ها به ویژه در نهادی همچون شهرداری که بر ابعاد مختلف زندگی شهروندان تاثیرگذار است، نقش حیاتی و ارزنده‌ای را در پاسخگویی و شفاف‌سازی افکار عمومی نسبت به اتفاقات درون و برون سازمان و ارائه سیاست‌ها و موضع‌گیری‌های سازمان در خصوص اقدامات و اتفاقات مختلف سطح شهر دارد. موفقیت در ایفای این نقش حیاتی وامدار علم، تخصص و تعهد شاغلین عرصه روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و شهروندان است.
نقش و جایگاه روابط عمومی ها در بحران شیوع ویروس کرونا خود را بیش از پیش نشان می دهد، آنجا که به دل شهر می زنند و برای اطلاع رسانی صحیح و دقیق تلاش می کنند تا خبرها و اطلاعات امیدوارکننده همچون ضدعفونی معابر، پیگیری ها برای حفظ جان شهروندان و ... مرهمی باشد بر نگرانی و اضطراب همه گیر مردمی که چشمشان را به قاب تلویزیون و گوشی های تلفن همراه دوخته اند، خبرها را دنبال می کنند و روزهای بهتر را انتظار می کشند.
از این رو با توجه به نقش اثرگذار روابط عمومی ها در شکل گیری افکار عمومی به ویژه در مواقع بحرانی باید به جایگاه علمی و تخصصی آنها نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم و در مسیر ارتقای توانمندی شاغلین این عرصه گام برداریم تا در ارتباطی دو سویه شاهد ارائه تصویری صحیح از سازمان نزد مردم و از سوی دیگر انتقال خواسته ها و نیازهای شهروندان به گوش مدیران باشیم.
۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به شاغلین این عرصه در شهرداری شیراز تبریک می گویم و امیدوارم در مسیر ارتقا و تعالی کلانشهر شیراز گام های ارزنده ای بردارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات