روابط عمومی شورای شهر، زبان گویای مردم برای  ...

روابط عمومی شورای شهر، زبان گویای مردم برای ...

روابط عمومی شورای شهر، زبان گویای مردم برای نمایندگان آنهاست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مهدی یعقوبی به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از روابط عمومی شورای شهر مشهد بازدید کرد و این روز را تبریک گفت.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روابط عمومی‌‌های شورای شهر و شهرداری نقش بسزایی در ایجاد ارتباطی دوسویه بین عموم مردم و مدیریت شهری دارند، اظهارکرد: در این بین، روابط عمومی شورای شهر از حساسیت بیشتری برخوردار است چراکه از یکسو زبان گویای مردم برای نمایندگان آنها هستند و از طرف دیگر باید در ارتباط با مدیریت شهری باشد.

یعقوبی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بین مدیران شهری و روابط‌عمومی‌ها، گفت: این ارتباط موجب اطلاع‌رسانی کامل‌تر و بهتر اقدامات و عملکرد حوزه‌های مختلف به شهروندان می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همانگونه که انتظار داریم روابط عمومی در کنار شورای شهر و شهرداری باشد و عملکردها را انعکاس دهد، از سوی دیگر باید درخواست‌های مردمی و مطالبات و انتقادات و پیشنهادات شهروندان را هم به ما منتقل کنند.

یعقوبی افزود: آمادگی پاسخگویی به تمام این موارد را داریم و انتقادات و پیشنهادات سازنده را هم پس از بررسی در جلسات کارشناسی، اجرایی می‌کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات