ساخت خانه ای مبتنی بر فناوری نانو

ساخت خانه ای مبتنی بر فناوری نانو

۱۵۰http://www.bananews.ir نهاد فعال در حوزه فناوری نانو در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو که در روزهای ۱۳ الی ۱۷ مهرماه جاری برگزار می شود دستاوردهای خود چون خانه ای مبتنی بر فناوری نانو را عرضه می کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در بخش نمایشگاه این جشنواره، ۲۱ مرکز ترویجی آموزشی شامل شرکتهای آموزشی، انجمن ها و نشریات علمی،‌ ۳۴ دانشگاه و پارک علم و فناوری،‌ ۱۵ آزمایشگاه و‌ ۷۱ شرکت تولیدی و بازرگانی فعال در حوزه های خودرو، کشاورزی و بسته بندی، نساجی، نانو مواد، آب و محیط زیست،‌ ساختمان، نفت و صنایع وابسته و تجهیزات آزمایشگاهی حضور خواهند داشت.

در این دوره از جشنواره ۶ کشور خارجی از جمله روسیه، کره،‌ آمریکا و مالزی برای حضور در بخش بین الملل نمایشگاه چهارمین جشنواره فناوری نانو،‌ اعلام آمادگی کرده اند.

از دیگر بخشهای جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو حضور مؤسسه خدمات فناوری تا بازار است که در این بخش ۱۶ ایستگاه خدمات تخصصی در حوزه های ثبت اختراع، بررسی مقیاس مواد و محصولات مبتنی بر فناوری نانو، طرح تجاری، اخذ مجوز و استاندار خدماتی را به شرکتهای دانش بنیان ارائه می دهد.

آموزش عمومی، فروشگاه محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو و خانه نانویی از دیگر بخش های جشنواره چهارم است ضمن آنکه ۱۱ کارگاه و سمینار آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، در روزهای ۱۳ الی ۱۷ مهرماه سال ۱۳۹۰ و همزمان با هشتمین نشست مجمع آسیایی نانو، در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه های بین ‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

    نظرات