مردم پای‌ کار فعالیت دفاتر توسعه محله آمده‌اند

مردم پای‌ کار فعالیت دفاتر توسعه محله آمده‌اند

مردم پای‌ کار فعالیت دفاتر توسعه محله آمده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی دیبا رییس شورای اجتماعی محله بلال در رابطه با انجام پروژه‌های خرد مشارکت محور در دفتر توسعه محله بلال، بیان کرد: یکی از دفاتر پرتلاش و پر کار دفتر توسعه محله بلال است که با مشارکت ساکنین در حال تهیه و تدوین طرح پروژه‌های بهسازی و ‌توسعه محله را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: حضور دفاتر تسهیل‌گری مشارکت مردم در تصمیمات محلی را پررنگ کرده است و مردم با مشارکت خود سیاست‌گذاری را به سطح محله آورده اند.
رییس شورای اجتماعی محله بلال افزود: در اقداماتی که در این محله صورت می‌گیرد، به واسطه حضور دفتر تسهیل‌گری نظرات مردم اخذ می‌شود که این امر شایسته تقدیر است. همچنین بسیاری از مردم در تمامی اقدامات پا به پای دفتر توسعه محله کار آمدند و از کمک‌های خود دریغ ندارند.

وی افزود: از جمله پروژه‌های در دست اقدام این محله می‌توان به بهسازی معابر در ۲۰ متری خیابان بلال و ۲۰ متری خیابان قائم در ضلع جنوبی اشاره کرد.

رییس شورای اجتماعی محله بلال ادامه داد: به محض اتمام ضلع جنوبی این پروژه ضلع شمالی آن نیز آغاز خواهد شد.

دیبا با بیان اینکه عمده پروژه‌های صورت گرفته در محله بلال پیرامون بهسازی معابر است، خاطرنشان کرد: در ۲۰ متری خیابان بلال به دلیل عرض کم اجازه نداده‌ایم که بخش شمالی و جنوبی به صورت هم‌زمان آغاز به کار کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون پروژه‌ها و اتفاقات خوبی را در این منطقه شاهد بودیم و شهردار این منطقه نیز از تمامی اقدامات ما به خوبی حمایت کرده است.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات