پاسخگویی به موقع به نیازهای شهروندان، مورد توجه  ...

پاسخگویی به موقع به نیازهای شهروندان، مورد توجه ...

پاسخگویی به موقع به نیازهای شهروندان، مورد توجه روابط‌عمومی‌ شورای شهر و شهرداری قرار گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمحسن حسینی پویا، به مناسبت 27 اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی شورای شهر مشهد بازدید کرد و این روز را تبریک گفت.

حسینی‌پویا در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روابط عمومی در کنار دریافت نظرات و دیدگاه‌های مختلف مردم، مسئولیت اطلاع‌رسانی و بازنشر و انعکاس اقدامات و خدمات آن مجموعه را هم عهده‌دار است، اظهارکرد: زمانی که این دو موضوع به درستی انجام شوند، بهترین خروجی و نتیجه مطلوب را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط پیوسته میان روابط عمومی و شهروندان، گفت: روابط عمومی شورای شهر و شهرداری باید همیشه به روز باشند و نیازهای شهروندان را به موقع ارزیابی و پاسخگویی کنند؛ در چنین شرایطی بدون شک عملکرد بهتر هم خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: روابط عمومی، یک علم است و میتواند علاوه‌بر انتشار اخبار و استفاده از سامانه‌های مجازی، به روش های دیگر هم روی بیاورد و فعالیت خود را تعمیم ببخشد.

حسینی‌پویا در ادامه صحبت‌های خود به عملکرد روابط عمومی شورای شهر مشهد اشاره کرد و افزود: روابط عمومی در انعکاس اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر عملکرد خوبی داشته و قابل تقدیر است؛ امیدواریم این روند رو به رشد، استمرار یابد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات