ضدعفونی روزانه معابر شهری در جهت پیشگیری از ویروس کرونا/نقاشی دیوارهای سطح شهر با موضوع مبارزه با کرونا و قدردانی از تلاش گران عرصه سلامت

ضدعفونی روزانه معابر شهری در جهت پیشگیری از ویروس کرونا/نقاشی دیوارهای سطح شهر با موضوع مبارزه با کرونا و قدردانی از تلاش گران عرصه سلامت

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: به طور متوسط روزانه 15 سازمان، ارگان و اداره به صورت مداوم با استفاده از بیش از 26 هزار لیتر محلول و ماده موثره آب ژاول ضدعفونی شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان با اشاره به  به اهم اقدامات و فعالیت سازمان در روزهای کرونایی اظهار کرد: در روزهایی که همه با ویروس کرونا درگیر هستیم، برای ضدعفونی و سمپاشی محوطه و ساختمان اداری سازمان‌ها، مراکز و ادارات پرتردد عمومی سطح شهر40 دستگاه انواع سمپاش‌های پشتی جهت سمپاشی تجهیز شده است.

وی افزود: در این ایام تمامی تجهیزات و نیمکت‌های بوستان‌ها شامل مجموعه بازی کودکان، وسایل ورزشی و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

شایگان افزود: به طور متوسط روزانه 15 سازمان، ارگان، اداره  به صورت مداوم با استفاده از بیش از 26 هزار لیتر محلول و ماده موثره آب ژاول ضدعفونی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خودروی مه پاش سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با نظارت کارشناسان بهداشت محیط استان به صورت 24 ساعته خیابان‌های اصلی و فرعی در سطح شهر را با استفاده از بیش از 176 هزار لیتر محلول ضدعفونی کرده است.

رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: نصب متعدد بنرهای آموزشی و هشدار دهنده در سازه‌های تبلیغاتی و پخش تیزر با همین مضامین از تلویزیون‌های شهری، محدود نمودن دسترسی به پارک‌ها با مسدود کردن پارکینگ و کشیدن نوار خطر پیرامون پارک‌ها و نصب ماسک بر روی المان‌ها و کشیدن نقاشی‌های دیواری با همین مضمون از دیگر اقدات سازمان است.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم در دیوارهای سطح شهر ارومیه نقاشی با موضوع مبارزه با کرونا و قدردانی از تلاش گران عرصه سلامت توسط سازمان صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات