روابط‌عمومی، عامل اصلی تحقق اهداف سازمان/ ضرورت بازتعریف وظایف روابط‌عمومی در شرکت‌ها

روابط‌عمومی، عامل اصلی تحقق اهداف سازمان/ ضرورت بازتعریف وظایف روابط‌عمومی در شرکت‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه، بازتعریف وظایف و ماموریت‌های حوزه روابط عمومی در شرکت‌ها را امری ضروری دانست و گفت: هم‌اکنون شرایطی ایجادشده که افرادی با هویت‌های غیرواقعی با سوءاستفاده و بزرگنمایی مطالبات برحق مردم به دنبال پیشبرد اهداف و منافع شخصی خود بوده و این کار را صرفا از طریق فضای مجازی پیش می‌‌برند؛ بنابراین دیگر یک روابط‌عمومی سنتی نمی‌تواند با آن روبه‌رو شود؛ بلکه باید با حضور فعال در فضای مجازی و رصد به موقع این افراد را شناسایی و مشکلات را به مدیران عامل هر شهر انتقال دهد. معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود، نقش اول توفیق هر شرکت یا سازمان در دنیای امروز را، روابط عمومی آن مجموعه دانست و افزود: قطعا روابط عمومی‌ها در هدایت به موقع خواسته‌های شهروندان به مدیران و همچنین هدایت فضای عمومی نقش بسیار موثری داشته و عامل با اهمیتی به شمار می‌روند.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات