روابط عمومی در سیستم‌های پارلمانی، سخت‌ترین نوع  ...

روابط عمومی در سیستم‌های پارلمانی، سخت‌ترین نوع ...

روابط عمومی در سیستم‌های پارلمانی، سخت‌ترین نوع روابط عمومی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی، به مناسبت 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از روابط عمومی شورای شهر مشهد بازدید کرد.

ریاضی در این بازدید با بیان اینکه اقدامات و عملکرد هر دستگاه و نهادی توسط روابط عمومی آن مجموعه منعکس می‌شود و عموم مردم از آن آگاهی می‌یابند، اظهارکرد: بر همین اساس است که روابط عمومی را پل ارتباطی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی با مردم می‌دانند و از این بابت از جایگاه بالایی برخوردار بوده و مسئولیت دشواری را عهده دار است.

وی با اشاره به روابط عمومی شورای شهر مشهد، گفت: کار و مسئولیت روابط عمومی در سیستم‌های پارلمانی به مراتب سخت‌تر از سایر روابط عمومی‌هاست چراکه باید با عملکرد خود رضایت طیف کاملی را جلب کنند و انتظارات همه آنها را برآورده نمایند؛ بنابراین کار در روابط عمومی شورا بسیار سنگین بوده و باید زحمات زیادی را متحمل شد.

ریاضی خاطرنشان کرد: عملکرد روابط عمومی شورای شهر مشهد در مقایسه با روزهای نخست بهتر شده و تجربیات بیشتری کسب کرده‌اند؛ امیدواریم این روند رو به رشد ادامه‌ یابد.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد افزود: در دنیا مدرن امروزی و با توجه به رشد شبکه های مجازی، پیام‌ها و اخبار را باید در ثانیه‌ها و پیام‌های کوتاه پوشش داد؛ پس باید مختصر و مفید اخبار بازنشر داد و این مهم نیازمند خلاقیت و نوآوری است که امیدواریم هرروز شاهد پررنگتر شدن این نوآوری‌ها باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات