ادامه عملیات اجرایی زون یک آبرسانی اردبیل

نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح زون بندی شبکه آب اردبیل و جهت تکمیل نمودن خط اصلی زون یک، عبور عرضی خط ۱۰۰۰ میلیمتریgrp در عمق ۶ متری از اتوبان اردبیل تبریز مقابل مجموعه فرهنگی ورزشی فدک توسط شرکت آب منطقه اردبیل بی وقفه ادامه دارد.

دکتر تورج مهدی زاده افزود: بعداز انجام جلسات متعدد و پیگیری های لازم جهت اجرای عملیات، با هماهنگی فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، پلیس راهور و شرکت آب و فاضلاب استان ورودی های اتوبان در ۳ نقطه با علایم هشدار دهنده، سرعتگیر و چراغ چشمک زن مسدود گردیده تا عملیات به صورت شبانه روزی ظرف چند روز به ثمر نشیند .

وی تصریح کرد: با اتمام عملیات اجرایی این بخش فشار آب در قسمتی از شهر اردبیل از جمله در شهرک رضوان و شهر کارشناسان بهبود داده می شود.

دکتر مهدی زاده اظهار داشت: با اتمام موفقیت آمیز این عملیات که حدود یک ماه است عملیات ایمن سازی عبور و تمهیدات مربوطه زیر نظر متخصصین پلیس راهور اردبیل در حال کار بود، می توان به تامین فشار و حجم آب مناسبی در مناطق مورد اشاره امیدوار بود.

نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل از همراهی و همکاری مردم شریف استان جهت اجرای این مرحله از عملیات که باعث کندی عبور و مرور خواهد شد، قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات